Susipažinkime

rinkodaros specialistė, kuri jungia žmogišką požiūrį su duomenimis paremta strategija.

Aš - Aušra

Esu baigusi International Business Marketing Management studijas Fontys universitete Olandijoje, kur įgijau plataus spektro rinkodaros vadybos žinias ir verslo valdymo subtilybes.

Mano išsilavinimas

Kadangi marketingas yra amžinas mokslas – žinias nuolat gilinų reguliariais mokymais ir praktika.

Mano žinios apima tiek verslo vadybą, išsamius rinkos tyrimus, B2C ir B2B pardavimų strategijas, komunikaciją, E-Commerce procesus ir efektyvų E-Fulfillment valdymą.

Mano patirtis su įvairiais prekiniais ženklais užsienyje išmokė prisitaikyti prie kultūrinių skirtumų, skirtingų rinkų ir auditorijos poreikių.

Mano patirtis

Per savo patirtį išmokau vieno svarbaus dalyko: rinkodara efektyviausia kai ji paprasta, nuoširdi ir kurianti vertę žmogui.

Projektai

Kur kūrybiškumas susijungia su strategija - ten gimsta rezultatai, kurie džiugina.

BasicFit projektas

Basic-Fit – viena didžiausių Europos sporto klubų tinklų. Jų tikslas buvo sustiprinti savo poziciją konkurencingoje Olandijos rinkoje, pasiekti daugiau potencialių narių ir padidinti įsitraukimą socialiniuose tinkluose.

Jiems reikėjo aiškios komunikacijos, šiuolaikinių vizualų ir efektyvios reklamos strategijos, kuri padėtų išsiskirti bei pritraukti naujus klientus.

Įsigilinus į rinką aš parengiau ir įgyvendinau duomenimis pagrįstą reklamos strategiją, kurioje daug dėmesio skyriau auditorijų segmentavimui, skirtingų kūrybinių kampanijų testavimui ir konversijų optimizavimui.

Įgyvendinus strateginius sprendimus, per 7 mėnesius kampanijos ROI ženkliai pakilo: reklamos našumas pagerėjo 42%, CPA sumažėjo 33%, o socialinių tinklų įsitraukimas pagerėjo daugiau nei 50%. Taip pat pavyko sukurti nuoseklų vizualinį stilių, kuris padidino prekinio ženklo atpažįstamumą ir paskatino natūralų organinį augimą.

LittleWonderland projektas

Sparčiai augantis korėjietiškos odos priežiūros prekės ženklas. Prekės ženklas siekė sustiprinti savo identitetą socialiniuose tinkluose bei išgryninti komunikaciją.

Mano pagrindinė užduotis buvo sukurti socialinių tinklų strategiją ir vizualinį stilių, kuris atspindėtų Littlewonderland vertybes ir padidintų auditorijos įsitraukimą.

Sukūriau socialinių tinklų strategiją, paremtą prekės ženklo asmenybe, auditorijos poreikiais ir rinkos tendencijomis. Parengiau ir vizualinį gidą, kuris suvienodino prekės ženklo estetiką, bei turinio idėjas. Taip pat suformavau rekomendacijas dėl organinio ir mokamo turinio balanso.

Per pirmuosius tris mėnesius ši strategija davė apčiuopiamų rezultatų: bendras įsitraukimas padidėjo 58%, profilis pradėjo augti nuosekliai ir organiškai, o vidutinis pasiekiamumas išaugo daugiau nei 70%. Vizualinis vientisumas pagerino prekės ženklo atpažįstamumą ir sustiprino vartotojų pasitikėjimą.

MagdaBoutique projektas

Vietinis, stilingas moteriškų drabužių butikas. Prekės ženklas siekė išplėsti savo matomumą internete, pritraukti daugiau naujų klientų ir sustiprinti pardavimus per skaitmeninius kanalus.

Pagrindinis tikslas – padidinti pardavimus, pagerinti reklamos efektyvumą ir sustiprinti prekės ženklo įvaizdį internete.

Sukūriau konkurencingą reklamos strategiją, paremtą auditorijų segmentavimu, raktinių žodžių analize ir kūrybinių formatų testavimu. Socialinių tinklų strategijoje daug dėmesio skyriau turinio struktūrai, sezoniškumui, vizualinio stiliaus vientisumui ir prekės ženklo tonui, kuris skatina įsitraukimą.

Per pirmus 6 mėnesius pavyko pasiekti: Meta reklamos sugeneravo 36% didesnį ROI, CPA sumažėjo 24%, o Google kampanijos vedė į 34% didesnį konversijų srautą. Socialinių tinklų pasiekiamumas išaugo 38%, o bendras įsitraukimas beveik padvigubėjo dėl aiškaus turinio plano ir nuoseklų vizualų.

Covebo Lietuva projektas

Covebo Lietuva yra tarptautinės įdarbinimo grupės dalis Olandijoje. Įmonei reikėjo aiškios, metams suplanuotos rinkodaros krypties, didesnio matomumo socialiniuose tinkluose ir efektyviai prižiūrimos svetainės.

Projekte sukūriau visų metų marketingo strategiją, kurioje suderinau rinkos specifiką, sezoniškumą ir kandidato kelionę. Administravau socialinius tinklus, kūriau informatyvius įrašus, vizualus ir Meta bei Google Ads kampanijas. Taip pat prižiūrėjau ir optimizavau įmonės svetainę.

Šių veiksmų rezultatai buvo aiškiai matomi. Per pirmus mėnesius organinis srautas į darbo skelbimus padidėjo 42%, o socialinių tinklų įsitraukimas išaugo 43%. Kandidatų CTR iš reklamos į darbo skelbimus pagerėjo 22%, o aiškesnė komunikacija sumažino kandidatų atkritimą ankstyvame etape. Sustiprintas darbdavio įvaizdis ir nuoseklus turinys leido pasiekti daugiau motyvuotų ir kvalifikuotų kandidatų per 3 metus bendradarbiavimo.

Sun House projektas

Sun house Roermond – vietinis soliariumo centras. Kliento noras buvo sukurti stipresnį prekės ženklo atpažįstamumą bei užtikrinti nuoseklią, šiuolaikišką komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Sukūriau socialinių tinklų strategiją, kuri apėmė teminius ciklus (įdegio priežiūra, saugus įdegis, studijos įranga, klientų rezultatų demonstravimas), vizualinį toną ir komunikacijos kalbą, pritaikytą jaunesnei ir vidutinio amžiaus auditorijai. Taip pat parengiau reklaminius vizualus, orientuotus į impulsyvų pirkimą, aiškias žinutes ir estetiką, atitinkančią grožio ir sveikatingumo sritį.

Įgyvendinus šią strategiją, rezultatai buvo aiškiai matomi. Socialinių tinklų pasiekiamumas per pirmą mėnesį padidėjo 2,8 karto, o reklaminiai vizualai sugeneravo 42% mažesnį paspaudimo kainos rodiklį. Įsitraukimas išaugo 63%, o klientų užklausų dėl vizitų padaugėjo 34%.

Projektas parodė, kad net vietinis grožio paslaugų verslas gali greitai išsiskirti rinkoje, jei komunikacija yra kryptinga, vizualiai patraukli ir paremta auditorijos elgsenos analize.

Susisiekime

Užpildykite anketą ir gaukite NEMOKAMĄ konsultaciją. Mielai atsakysiu į visus jūsų klausimus.

Telefonu:

+370 674 14 098

El. paštu:

info@made4marketing.lt